Non c'e nessuno Bello come te e ti amo

En och en halv vecka har gått och lika mycket tid kvar tills Jim kommer hem igen. 


Känns dock som om det gått en evighet och att det är en evighet kvar. 

Ligger och lyssnar på samma skiva om och om igen. 
Det känns inte stabilt! . . xD

Jag har iallafall fått lite gjort på hemtentorna. Eller har bestämt mig för vad jag ska skriva om iallafall.
Men känner ingen ro att sätta mig ner och skriva ordentligt. 


Och hela världen känns störd med massa missförstånd och strul till höger och vänster och ingenting känns som fast grund längre. Men jag hoppas på att tiden ska gå snabbt så jim snart är hemma igen. Då kommer nog det kännas lite bättre. 

Nu blir det te och musik och kanske en bok så man kan slappna av och låta ångesten försvinna. 



http://www.youtube.com/watch?v=OK1EOhoG0kc&feature=related

Det som man inte kan uttrycka i ord kanske kan delas i sång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0