Promise is usually much like butterfly. Flies beautifully then disappears...

Stängde under dagen igår av min halebop för batteriet nästan var slut och sedan glömde jag att sätta igång den igen sen när jag kom hem och lade den på laddning. 
Så när jag imorse satte igång den hade jag missat 3 samtal. Från Robin... 
Lagom stor chock jag fick där! Jag ringde upp honom och frågade vad han ville men fick inte något grepp om vad det var han hade ringt för. Något om att han skulle jobba i uppsala i 2 veckor i september och han undade om jag var på hultsfred för han hade gått förbi "fan vad gay" campet men hade inte sett mig. 
Jaja han hör väl av sig igen om det var något viktigt. 
Men hatar mig själv för att jag fortfarande får en klump i magen av att prata med honom trots att det gått nästan 3 år sen det tog slut. 

är otroligt rastlös ikväll. vet inte om det har något med medicineringen att göra eller om det är för samtalet. 
Men men. 

Nu är det bara en och en halv vecka tills jag får 2 veckor ledigt :D
Då jävlar blir det att dra till Ramsele nångång under v 30 sen stanna till söndagen v 31.
Andas norrländsk luft och njuta av Jasmines sällskap.
Tiden kan inte gå fort nog! Men nästa vecka är jag hus och kattvakt så förhoppningsvis rusar tiden förbi. 

Och som jag sa till psykologen: Hur mörkt livet än må kännas så finns det alltid ett ljus även om man inte alltid kan se det. Men Jasmine lyckas alltid dra mig ur mörkret när hon söker efter mig med en ficklampa. 

haha. hmm. Ska börja i en grupp i september och får hoppas att det iallafall ger mig en liten lösning på mina problem.  Om inte annat så har jag ju då försökt ^^ 

positiv positiv positiv. Ja för fan! Nu kör vi gubbar och sätter i växeln och struntar i att använda oss av backen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0