In the cathedrals of New York and Rome, there is a feeling that you should just go home.

Jag trodde jag skulle få ett psykbryt och bli totalt nerbruten efter första gången jag hörde rebecka black - friday.
Idag upptäckte jag något som kommer hemsöka mig för resten av mitt liv. 
rebecka black - friday akustisk version utan audio tune.
Varför lyssnade du ens på den om du inte klarade av första versionen kan man fråga sig. 
Jo det var någon som hade skrivit att den versionen var bättre och att hon lät sååååååååå bra i den.
Jo men tjenare! och min mamma är kung över sverige! Ha! idioti..

Den här dagen har gått otroligt långsamt och mitt humör har varit jätte konstigt men nu är det snart över. Nya tag imorgon! 

Nu ska jag köra lite musik terapi med 
jump little children -  Cathedrals
och  det kommer vara på repeat så att jag kanske kan sova trots friday traumat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0