Vem kan förstå en moders sorg..? Vem känner hjärtats inre rum. En krossad dröm

Jag är vad man kan kalla det helt-och-hållet-ointresserad-i-politik-och-kunde-inte-bry-mig-mindre-angående-valet.
Men trots det så är det min skyldighet att rösta. Även om jag så skulle rösta blankt. Så jag har haft 2 partier i tanken men inte kunnat välja vilket av dom jag ska rösta på. Jag har väntat på ett tecken så att säga. 
Och nu när jag satt och åt middag öppnar jag KnivstaNytt tidningen och BAAM! Där var tecknet! 
Nu står allt klart för mig! och jag vet nu vad jag ska rösta på! 
Vad var då detta tecken kan man fråga sig? 
Jo det var för första gången inom politik som någonting riktigt lockade mig och med denna morot får dom min röst.

En tanke om att skaffa ett systembolag i Knivsta! Hejja Socialdemokraterna! Ni gör allt för folket! ;P 

Haha nej men seriöst. Detta kan nog folk anse vara en skändning inom allt valet och partierna står för...
Men som sagt. Jag kunde inte bry mig mindre om politik så jag väljer det parti som kan ge mig något. 
Och eftersom min tanke ändå var på antingen socialdemokraterna eller *hemlis* så vann dom min röst genom detta.

Något annat att tillägga? haha nej. 
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och se vad kvällen har att ge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0