Steal my heart with every note you play. I pray you'll look my way

Oj oj oj. vilka dagar vilken vecka. Eller? haha. Jasmine fyllde år igår. Idag fyller Diana år. Och inte är jag hos någon av dom och firar! xD men men. får göra något senare för att väga upp min frånvaro. 
Har gått igenom gamla dagböcker. Blir lite skrämd och fundersam då jag läser i dom. Vilken skrämmande personlighet jag hade redan på den tiden. Är förvånad att jag inte fick ett mentalt breakdown. :P haha.
Ja vad kan man säga. Inte mycket har förändrats sen den tiden. bara det att minnet inte är som det var. 

Blir väldigt skrämd då jag tänker på det. Varför rensar min hjärna ut flera år i taget. Det är inte direkt så att den inte har kapaciteten att lagra all information utan den bara raderar. Ibland oroar jag mig för att vakna upp en dag och inte minnas något alls. Okej om det var så att hjärnan valde att ta bort negativa minnen men att den tar bort dom positiva också :S hmm. Har tur att jag skrev flitigt i dagböcker ett tag annars hade jag inte haft en aning om allt som skett i mitt liv. haha.  Dock upptäckte jag att jag började skriva mindre och mindre efter att jag flyttade från norrland och slutade helt skriva dagen efter Johan dog. 

Kanske är en idé att skaffa en ny dagbok och börja skriva igen. ^^ Livet är för värdefullt för att glömmas bort. 

Gud det är så mycket jag har lust att skriva här men jag är inte den som skriver monster inlägg så jag tror jag skippar det  ^^ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0