Someone found the future as a statue in a fountain

Oj oj oj. Har under den här veckan sett hela Lost serien.. Vet inte riktigt vart jag ska börja xD.

Tyckte att det gick lite utför i de sista säsongerna men det var otroligt bra trots det.
och jag hade problemet att varje favorit jag hade i säsongerna dog. Första säsongen var favoriten Boone.. Han dog. Så i andra blev favoriten Ana Lucia.. hon dog. och i tredje var charlie absoluta favoriten och han dog xD hahah sen fortsatte det i resten av säsongen :P dom jag hoppades skulle leva dog. 

Men serien var helt klart värd att se. Även om jag grät som en dåre under dom 2 sista avsnitten xD hahah fyfan alltså. Blir tårögd bara av att tänka på det. 

Imorgon blir det en tripp till arbetsförmedlingen och på torsdag är det soc möte.. undra vad man ska göra resten av veckan,. Har frågat lisen om hon vill simma men vi får se hur det blir :P men håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 10:50:00
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Natta

Tack! det är min kompis Sandra som har designat den :)

http://sandralarssonfoto.blogg.se/ om du är intresserad av att se vad hon gör :)

2011-07-13 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0