But the tigers come at night. With their voices soft as thunder. As they tear your hope apart. And they turn your dream to shame...

Sitter ensam i lägenheten och lyssnar på leonard cohen. ^^ wonderful!

Jasmine är i stallet. Så jag har varit solo hela dagen ^^ Jag och tissemissarna! :D
Lucifer och Belzebubb ^^ Så toksöta. tror jag ska jaga runt dom lite så att dom gör av med energi så man kan sova om nätterna utan att dom lever rövare :P

Vad kan man säga... Skulle busa lite grabbarna igår xD haha sånt jävla fail! Vi smög omkring och så knackade jag på deras fönster och lubbade som satan iväg och damp ner bakom en buske. satt stilla där ett tag men inget hände.... För dom var inte i rummet utan på balkongen >_< så dom hörde ju inget! 

nej nu blir det en rök paus sen ska jag ta mig i kragen och kanske diska eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0