Who do you think you are? Running around leaving scars. collecting your jar of hearts

jag tänkte att jag kunde slänga in ett snabbt inlägg bara för sakens skull..
Jag och Calle hade filmkväll igår. Det blev:
Friday 13th nya... Den var faktiskt bäst av dom vi såg ^^ Och Jared gjorde hela grejen ;P
Sen blev det Thirst.en koreansk skräckis. eller vad det var. Haha jadu.. Den var helt störd. Jag satt och gapade och undrade vad i helvete jag såg egentligen.
Den var helt psykiskt rubbad och man skändades gång på gång men man kunde inte sluta kolla. 
Sen blev det A nightmare on elmstreet nya.. Haha.. Mina små snutt pojkar var med :D det var det enda som var riktigt bra faktiskt! 3 av mina små sötnosar ^^ Dock var det inget att hänga i granen...

Idag blev det däremot Green street hooligans. Min lilla snutt hade inte sett den så jag visade honom vem var chefen!
:D Som vanligt kom tårarna innan det sorgliga XD haha. Im such a girl sometimes!

Nu ska jag nog kolla lite på Heroes :P eller läsa.. svårt val. Nej men först kaffe!


Haha ja just ja! jag glömde säga att vi såg clash of the titans igår också :P den var bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0