Confiteor Deo Omnipotenti, Beatae Mariae semper Virgini, Beato Michaeli archangelo, Sanctis apostolis omnibus sanctis, Et tibit Pater, Quia peccavi nimis Cogitatione, Verbo et opere

Oj oj oj rubriken blev lång ^^

Har just kommit till lägenheten efter att ha varit och kört lite basket. 
Har kollat rätt mycket på sytycd de senaste dagarna. Oj oj vad man saknar dansen då!
Helt stört. Men men


Jag är så sjukt inspirerad just nu! Kan inte komma hem fort nog så jag kan skriva mera på manuset! 
Och sen kanske börja smått på det andra. ^^
Dock vill jag vara kvar samtidigt. Så skönt här.  Men måste hem nu. ^^
Jonatan börjar förskolan nästa vecka så jag ska vara med och se vart han är nångång i slutet av veckan så jag har koll.

Nu blir det harpan och musik ett tag och sen sova tror jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0